دانستنی های ویزای کانادامهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

کشور کانادا در شمال قاره آمریکای شمالی واقع شده و از جنوب با ایالات متحده آمریکا هم مرز است. روابط اقتصادی بین این دو کشور بدلیل نزدیکی جغرافیایی بسیار گسترده میباشد. میتوان گفت که کشور کانادا در شمار ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب شده و دارای منابع طبیعی فراوان است. حکومت کانادا یک دموکراسی پارلمانی فدرال و یک پادشاهی مشروطه است. پایتخت این کشور اتاوا و بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر آن تورنتو میباشد که اکثر ایرانیان مهاجر نیز در آنجا ساکن هستند. علاوه برتورنتو، ونکوور و مونترال نیز از پرجمعیت ترین شهرهای کانادا به شمار میروند. این کشور پهناور و پیشرفته دارای مساحتی در حدود ۶ برابر ایران است اما علیرغم وسعتش جمعیت زیادی ندارد و به همین دلیل هرساله از کشورهای دیگر بنا به شرایطی مهاجر میپذیرد.

از مزایای اخذ اقامت کانادا و سپس اخذ شهروندی کانادا میتوان به اعتبار پاسپورت کانادایی در جهان اشاره کرد. شما در صورت داشتن پاسپورت کانادایی قادر خواهید بود بدون ویزا به ۱۷۲ کشور جهان سفر کنید.

در صورتیکه قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا را دارید، بهتر است از همان ابتدا یکی از روشهای مهاجرت قانونی به کانادا را که هرساله در سایت اداره مهاجرت به روزرسانی میشوند برای خود برگزینید.

لازم به ذکر است که قبل از هر اقدامی جهت مهاجرت به کانادا، متقاضی اصلی میبایست شرایط اولیه را دارا باشد که مهمترین آنها عبارت است از: مدرک زبان انگلیسی، مهارت در یکی از زمینه های مورد نیاز دولت کانادا که هرساله متناسب با مشاغل مورد نیاز تحت عنوان استخدام نیروی متخصص در استانهای مختلف اعلام میگردد و سرمایه کافی جهت زندگی در کانادا.

در این مقاله  برخی از راه های مهاجرت به کانادا به طور مختصر توضیح داده شده است که در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر میتوانید بر روی هر گزینه کلیک کرده و جزئیات آن را مطالعه بفرمایید.

راه های مهاجرت به کانادا و روشهای اخذ اقامت کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار و نرخ بیکاری در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزنس

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص و سیستم امتیازبندی نیروی متخصص در استانهای مختلف

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

Reset password

Enter your email address and we will send you a link to change your password.

Get started with your account

to save your favourite homes and more

Sign up with email

Get started with your account

to save your favourite homes and more

By clicking the «SIGN UP» button you agree to the Terms of Use and Privacy Policy
Powered by Estatik